مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-07سياسي

7 پروژه خیّرساز ملایر به ثمر می نشیند


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه های خیّرساز در سال ‏گذشته در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه هفت پروژه کلیدی و مهم در حال به ‏ثمر نشستن هستند.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه های خیّرساز در سال ‏گذشته در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه هفت پروژه کلیدی و مهم در حال به ‏ثمر نشستن هستند.

‏ دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، به پروژه احداث پایگاه سلامت انقلاب توسط خیّر شادروان حاج محمد علی رحیمی با آورده شخصی یک میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 90 درصد اشاره کرد و افزود: پروژه بازسازی و توسعه بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان امام حسین(ع) نیز توسط خیّر حاج کاظم زند اسرار کلید خورد به طوریکه آورده خیّر دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و این پروژه در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث پایگاه سلامت بلال حبشی به به همت خیّر حاج محمود ساریخانی با آورده شخصی سه میلیارد ریال دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است، ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین(ع) جوراب نیز توسط خیّر حاج حسن توکلی کلید خورده و تاکنون 350 میلیارد ریال برای این پروژه بزرگ هزینه شده و در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه خیّرساز ملایر به ثمر می نشیند

7 پروژه خیّرساز ملایر به ثمر می نشیند