مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 02:402020-04-06بين الملل

چاه کن کرونا اکنون در ته چاه است/ کووید 19 هم مثل داعش ساخته آمریکاست


آمریکا همیشه برای دیگران چاه می کند و بعد خود در قعر آن می افتد؛ امروز هم کرونا با آنها همین ضرب المثل ایرانی (چاه مکن بهر کسی اول خودت بعد کسی) را محقق کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، برای نخستین بار ویروسی به عنوان کووید 19 در ووهان چین شیوع و گسترش یافت و پس از آن بسیاری از مردم اقصی نقاط جهان را نیز به خود درگیر کرد.

دولت چین همان روزهای نخست پدیدار شدن این ویروس اعلام کرد که این ویروس توسط نیروهای آمریکایی در کشورش شیوع و گسترش یافته و از یک آزمایشگاه آمریکایی نیز بیرون آمده است.

این ادعاها که در نشریات چینی منتشر شده است در واقع می گوید که ویروس کرونا توسط برخی از سربازان ایالات متحده در چین گسترش و شیوع یافته است.

مقامات آمریکایی هم در پاسخ به چین گفتند که آنها با طرح چنین ادعاهایی تلاش می کنند که با سردرگم کردن مردم در خصوص اینکه منبع این ویروس کجاست توجه جهانی را از اشتباهات خود در چند هفته اولیه پس از انتشار ویروس منحرف کنند و دولت آمریکا نیز سفیر چین را در واشنگتن فراخواند.

  حضرات آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری نیز طی سخنرانی علاوه بر کارشکنی دولت آمریکا برای برخوردار نبودن ایران از تجهیزات پزشکی و دارویی خطاب به آنها گفت که شما متهم هستید که خودتان این ویروس را درست کرده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه کن کرونا اکنون در ته چاه است/ کووید 19 هم مثل داعش ساخته آمریکاست

چاه کن کرونا اکنون در ته چاه است/ کووید 19 هم مثل داعش ساخته آمریکاست