مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 20:402020-04-06اقتصادي

دوومیدانی مکاتباتی خوزستان را به دو و میدانی عملیاتی تبدیل کردیم


دبیر هیات دو و میدانی خوزستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت رونق و توسعه این رشته در استان، گفت: دو و میدانی مکاتباتی خوزستان را به دو و میدانی عملیاتی تبدیل کردیم.

- ایسنا/خوزستان دبیر هیات دو و میدانی خوزستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت رونق و توسعه این رشته در استان، گفت: دو و میدانی مکاتباتی خوزستان را به دو و میدانی عملیاتی تبدیل کردیم.

سعید پویا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سال 99 سالی است که دو و میدانی خوزستان به حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان نیاز بیشتری دارد، چراکه اجرای برخی از برنامه های امسال در سطح استان مستلزم این است که اداره کل بیش از پیش کنار ما باشد و مواردی همچون مکان تخصصی دوومیدانی، طرح های استعدادیابی و جذب شرکت های خصوصی و حامی مالی را تنها با کمک اداره کل ورزش خوزستان می توانیم به نتیجه برسانیم.

وی بیان کرد: دو و میدانی خوزستان در سه سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته و این روایت نه تنها ملموس است، بلکه قابل اشاره در جای جای ورزش استان نیز است و این توسعه نتیجه مدیریت آقای خنفری، رییس هیات دو و میدانی استان است که از تمام ظرفیت های استان برای تحول در این رشته استفاده کرده است.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: همدلی کادر مجرب و دلسوز دو و میدانی خوزستان، رمز موفقیت این هیات بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی مکاتباتی خوزستان را به دو و میدانی عملیاتی تبدیل کردیم

دوومیدانی مکاتباتی خوزستان را به دو و میدانی عملیاتی تبدیل کردیم