مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 19:502020-04-06پزشكي

قطعی شدن اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه


رییس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه از قطعی شدن اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به این بیمارستان خبر داد.

- بهرام عادلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه وجود دستگاه تنفّس مصنوعی یا وِنتیلاتور و دستگاه های کمک کننده به تنفس بیماران مورد نیاز بود، افزود: دولت در سه حوزه پروژه های نیمه تمام، وسایل حفاظت شخصی و تجهیزات مورد نیاز بودجه تعیین کرد و دانشگاه علوم پزشکی هم دستگاه وِنتیلاتور ثابت و سیار و دستگاه های حمایت تنفسی و کپسول به ما اختصاص داد.

رییس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه با بیان اینکه ما دستگاه سانترال، سیستم مرکزی و منبع تغذیه اکسیژن داریم، اظهار کرد: تهیه دستگاه اکسیژن ساز نیاز فعلی و آینده ما است.

وی با بیان اینکه از نماینده تام الاختیار وزیر در استان های مازندران و گلستان تقاضای دستگاه اکسیژن ساز شد، اظهار کرد: تقاضا دستگاه اکسیژن ساز در سه سال پیش هم پیگیری شد که به دلیل مشکل بودجه محقق نشد و در جلسات اولیه با خیران هم اعلام کردم که سعی می کنم دستگاه را از طرف دولت تأمین کنیم.

عادلانی از قطعی شدن اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه خبر داد و خاطر نشان کرد: دستگاه اکسیژن ساز تهیه شد و فونداسیون آن با پول خیران اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی شدن اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه

قطعی شدن اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه