مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 19:502020-04-06بين الملل

افتادن نقاب از چهره سرمایه داری آمریکایی


آمریکا ثروتمندترین کشور جهان است.

گذشته از احساس متورم غرور و تفرعن ملی مان، اندیشیدن به این موضوع باید تک تک ما را انباشته از خشم کند که چرا پزشکان و پرستارانمان از نظر ماسک و دیگر اقلام پزشکی در مضیقه شدید قرار دارند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: در میان انبوه اخبار ناراحت کننده مربوط به همه گیری بیماری کووید-19 طی ماه گذشته، خبرهای دلگرم کننده ای نیز وجود دارد که انعکاس دهنده این پیام هستند که در بحبوحه این بحران تاریخی، انسان ها با همبستگی می توانند به یکدیگر کمک کنند.

بسیاری از این خبرهای خوب بر تلاشی ملی از سوی برندهای صنعت مد، تولیدکنندگان داخلی پوشاک و خیاطان آماتور برای تولید انبوه ماسک که بیشترین وسیله مورد نیاز و دچار کمبود است تمرکز داشته اند.

اما آنچه در اکثر این خبرها مفقود است یک چهارچوب نظام مند است که این دیدگاه انتقادی را به مخاطبان انتقال دهند که اصولا چرا باید به چنین اقداماتی نیاز باشد.

  طی چند هفته گذشته قرنطینه، در اوقات اضافه ام من هم مهارت های دوزندگی آماتورم را به کار گرفته ام و آن را صرف دوختن چند ده ماسک کتانی برای دوستان و همسایگان سالمند و باردارم یا تحویل دهندگان ارزاق و غذا، کارکنان فروشگاه ها، داوطلبان بانک غذا و از این قبیل کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتادن نقاب از چهره سرمایه داری آمریکایی

افتادن نقاب از چهره سرمایه داری آمریکایی