مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 18:052020-04-06حوادث

فروش 130 میلیون تومانی عکس تراکتور در سایت مجازی


فرمانده انتظامی سرخس از شناسایی کلاهبرداری خبر داد که با ارسال تصاویری از یک تراکتور اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 300 میلیون ریالی از کشاورزان ساده لوح کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدعلی دماوندی گفت: فردی با مراجعه حضوری به پلیس فتا عنوان داشت در بررسی آگهی های سایت فروش مجازی کالا آگهی با موضوع فروش تراکتور به قیمت 660 میلیون ریال در استانی دیگر رویت می کند.

  فرمانده انتظامی سرخس افزود: این شهروند با توجه به تصاویری که فروشنده از تراکتور و مدارک آن و همچنین یک وکالت نامه محضری برای انتقال مالکیت در فضای مجازی برایش فرستاده به او اعتماد می کند و مبلغ 400 میلیون ریال را به حساب بانکی فروشنده واریز کرده اما پس از این اقدام، متهم دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی خریدار نبوده است.

  وی افزود: کارشناسان پلیس فتا بلافاصله اقدامات خود را در این زمینه آغاز و با پیگیری های علمی و اطلاعاتی خود متوجه می شوند مالک حساب بانکی که به آن پول واریز شده جوانی است 18 ساله و حدود 2 ماه است از خانه خارج و مفقود شده است.

دماوندی ادامه داد: در پیگیری های بعدی مشخص شد فردی از طریق کارت بانکی متصل به این حساب اقدام به خرید 100 میلیون ریال، ارز و 300 میلیون ریال سکه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 130 میلیون تومانی عکس تراکتور در سایت مجازی

فروش 130 میلیون تومانی عکس تراکتور در سایت مجازی