مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-06حوادث

کشف بیش از 26 هزار دارو تقلبی دامی در قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ناجا، سردار حاجیان افزود: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پاسگاه کورانه شهرستان قزوین از فعالیت یک کارگاه تولید و توزیع داروهای غیرمجاز و تقلبی دامی مطلع شدند.

وی ادامه داد: پلیس با انجام مراقبت های نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی و در یک اقدام ضربتی وارد محل تولید داروهای غیرمجاز تقلبی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی از کارگاه یاد شده 26 هزار و 350 بطری به همراه 2 تن و 50 کیلوگرم انواع داروی غیرمجاز تقلبی دامی و تاریخ گذشته و همچنین سه هزار و 500 برگ لیبل و لوگوی تقلبی و مربوط به شرکت های تولید دارو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بر حسب دستور مقام قضایی، کارشناس اداره دامپزشکی در محل حاضر و پس از بررسی و تایید تقلبی بودن داروها، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارگاه نیز پلمپ و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار حاجیان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در خصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز، مراتب را از طریق سامانه 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 26 هزار دارو تقلبی دامی در قزوین

کشف بیش از 26 هزار دارو تقلبی دامی در قزوین