مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-06پزشكي

کنترل مبادی ورودی و خروجی شادگان با شدت ادامه دارد


محدودیت های اعمال شده در کنترل ورودی و خروجی های این شهرستان با جدیت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حاجیان عصر امروز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که با حضور سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و هیئت رییسه دانشکده علوم پزشکی آبادان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و دستگاه ها در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد، اظهار کرد: از همه کادر درمانی و بهداشتی، فرماندهان نظامی و انتظامی (نیروی های انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان) و سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: کادر پزشکان، پرستاران و درمانی و کارکنان بیمارستان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت رسانی به مردم هستند و سختی کار این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرماندار شادگان به محدودیت های اعمال شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: نظارت های مستمر و محدودیت های اعمال شده در کنترل ورودی و خروجی های شهرستان باید با جدیت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

حاجیان از همکاری بازاریان و کسبه در راستای اجرای طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: از اجرای طرح تاکنون بیش از 500 واحد صنفی غیرضروری در این شهرستان پلمب شدند چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل مبادی ورودی و خروجی شادگان با شدت ادامه دارد

کنترل مبادی ورودی و خروجی شادگان با شدت ادامه دارد