مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-06اجتماعي

استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از طرح «پیک امید» مجازی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: کودکان و نوجوانان این استان از طرح ملی و مجازی «پیک امید» که با هدف پرکردن اوقات فراغت در روزهای قرنطینه خانگی به سبب شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب اظهار کرد: در این طرح ملی که پس از شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی و هنری کانون راه اندازی شد، برنامه های مختلف فرهنگی، ادبی، هنری و علمی توسط مربیان کانون تولید و در وب سایت پیک امید برای استفاده کودکان و نوجوانان بارگذاری می شود.

وی افزود: مربیان پرتلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و استان گلستان، براساس چهار شاخه اصلی یعنی فرهنگی، ادبی، هنری و علمی اقدام به تهیه و تولید برنامه های آموزشی مانند قصه گویی، کاردستی، انیمیشن، معرفی کتاب، شعرخوانی، آموزش سفال و فعالیت های نجوم و .

می کنند که این محتواها پس از بررسی و تایید، در وب سایت پیک امید و فضای مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعکس می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون افزون بر 150 اثر تولیدی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق شبکه های فضای مجازی انتشار یافته است، گفت: این طرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از طرح «پیک امید» مجازی

استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از طرح «پیک امید» مجازی