مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-06اقتصادي

نظارت بر بازار به صوت مستمر ادامه دارد/ قیمت گوشت و مرغ روند کاهشی داشته


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس از نظارت جدی و مستمر اکیپ های بازرسی بر بازار خبر داد و گفت: اتحادیه های صنفی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با هرگونه تخلف ازجمله گران فروشی، - محمد صداقت در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به افزایش قیمت میوه اظهار داشت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها به صورت مستمر انجام می شود و این در حالی است که هم اکنون محصولات و کالا های اساسی به اندازه کافی در بازار موجود، ناظران و بازرسان روزانه در بازار ها مشغول رسیدگی و نظارت هستند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس بیان کرد: روزانه 2 تا 4 اکیپ در میدان تره بار شیراز مستقر هستند و قیمت ها به صورت مستمر رصد می شود.

صداقت با اشاره به افزایش قیمت برخی میوه ها ازجمله موز طی روز های اخیر، ادامه داد: افزایش قیمت موز کشوری است و قیمت هر کیلو موز در استان 21 هزار و 100 تومان است که نسبت به سایر استان ها این قیمت در فارس پایین تر بوده و مشکل خاصی در میدان میوه و تره بار نداریم.

وی تصریح کرد: قیمت گوشت مرغ به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحد های صنفی مرتبط با مصرف این گوشت طی روز های اخیر د استان روند کاهشی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار به صوت مستمر ادامه دارد/ قیمت گوشت و مرغ روند کاهشی داشته

نظارت بر بازار به صوت مستمر ادامه دارد/ قیمت گوشت و مرغ روند کاهشی داشته