مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-06بين الملل

آلمان قصد کاهش قوانین ویژه ایام کرونا را دارد


وزارت کشور آلمان قصد دارد به منظور تسهیل زندگی شهروندان این کشور و باز گشت زندگی به حالت معمول چندی دیگر تغییراتی در قوانین ایام ویژه کرونا ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت آلمان قصد دارد برای بازگشت زندگی به حالت عادی، در روزهای آتی تغییراتی در برخی مقررات ایام کرونا ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز  وزارت کشور آلمان در حال وضع تمهیداتی است که بر اساس آن بعد از 19 آوریل (یکشنبه 31 فروردین) اجبار در ماسک زدن  و محدودیت تجمع لغو  شود.

هدف آلمان از این کار برگرداندن وضعیت زندگی به حالت عادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، وزارت کشور آلمان تمهیداتی برای پایین نگه داشتن شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید نیز در نظر گرفته شده تا با بازگشت زندگی به شرایط اولیه میانگین مبتلایان به این ویروس افزایش نیابد.

این در حالی است که  آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان چندی قبل گفت که با وجود کاهش شمار مبتلایان به کرونا، هنوز زود است که قوانین محدویت تردد در این کشور لغو یا کاهش یابند.

16 ایالت آلمان با تداوم محدودیت ها تا 19 آوریل (یکشنبه 31 فروردین) موافقت کرده اند.

موسسه رابرت کخ مرجع اعلام روزانه آمار کرونا در آلمان نیز روز یکشنبه اعلام کر که در 24 ساعت گذشته 5936 نفر به کرونا مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان قصد کاهش قوانین ویژه ایام کرونا را دارد

آلمان قصد کاهش قوانین ویژه ایام کرونا را دارد