مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:302020-04-06اقتصادي

علی الراس شدن مالیات برای تمام مشاغل و صنوف منتفی شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: موضوع علی الراس شدن مالیات برای تمام مشاغل و صنوف منتفی شده و فعالان اقتصادی از این لحاظ نگرانی نداشته باشند چراکه اداره امور مالیاتی شرایط اقتصادی در وضعیت بیماری کرونا را لحاظ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری عصر امروز در جلسه با فرمانداران شهرستان های تابعه استان کردستان که به منظور بررسی تاثیر بیماری کرونا بر اقتصاد و واحدهای تولیدی استان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و همه همت ما باید در راستای تحقق عینی و عملی این شعار باشد.

وی افزود: در سال جهش تولید باید با اتخاذ سیاست های انبساطی بازار تقاضا و صادرات را تحریک کنیم و بازارهای صادرات خود را حفظ کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان نقش دو شهرستان مریوان و بانه در راستای تحقق شعار سال را حیاتی و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: دو مرز سیرانبند بانه و باشماق مریوان برای کشور و استان بسیار حائز اهمیت است و در واقع چشم امید ما برای صادرات، توسعه و رونق اقتصادی هستند.

جعفری اضافه کرد: در سال پیش رو در کنار تحریم دشمنان با بیماری کرونا درگیر هستیم و در چنین شرایطی باید جهش تولید نیز داشته باشیم و این نشان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی الراس شدن مالیات برای تمام مشاغل و صنوف منتفی شد

علی الراس شدن مالیات برای تمام مشاغل و صنوف منتفی شد