مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-06سياسي

تدفین دسته جمعی اموات کرونایی کذب است


رییس سازمان آرامستان های شهرداری رشت اظهار داشت: شهروندان گرامی رشت یقین داشته باشند که در دفن اموات کرونایی همه پروتکل های بهداشتی و همچنین اصول و مقررات شرعی رعایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان آرامستان های شهرداری رشت با رد ایجاد گورهای دسته جمعی در این آرامستان تاکید کرد: هر گور ساخته شده که با عمق بیش از دو متر آماده می شود، تنها برای دفن یک میت کرونایی مورد استفاده قرار می گیرد و شایعاتی را که در زمینه دفن دسته جمعی اموات کرونایی پخش شده را به شدت تکذیب می کنم.

سهراب راستگو با بیان اینکه همه محوطه اداری، خیابان ها، قبور عادی و کرونایی و سراسر آرامستان دولت آباد رشت، هر شب با محلول های ضدعفونی ویژه گندزدایی می شود، اظهار داشت: شهروندان گرامی رشت یقین داشته باشند که در دفن اموات کرونایی همه پروتکل های بهداشتی و همچنین اصول و مقررات شرعی رعایت می شود.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری رشت با رد ایجاد گورهای دسته جمعی در این آرامستان تاکید کرد: هر گور ساخته شده که با عمق بیش از دو متر آماده می شود، تنها برای دفن یک میت کرونایی مورد استفاده قرار می گیرد و شایعاتی را که در زمینه دفن دسته جمعی اموات کرونایی پخش شده را به شدت تکذیب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدفین دسته جمعی اموات کرونایی کذب است

تدفین دسته جمعی اموات کرونایی کذب است