مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-06اجتماعي

ترددخودروهای امدادی و مایحتاج مردم در غرب استان تهران بلامانع است


رییس پلیس راهور غرب استان تهران گفت: ترددخودروهای درمانی و امدادی و مایحتاج عمومی و ضروری مردم با پلاک غیر بومی در شهرستان های غرب استان تهران بلامانع است.

- سرهنگ حامد محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: پلیس راهور غرب استان تهران تمام توان خود را در جهت کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به کار گرفته است.

وی افزود: به منظور اجرای فاصله گذاری اجتماعی، در مبادی ورودی استان تهران (شهرستان رباط کریم) از ورود خودروهای غیربومی که شماره پلاک آنها مربوط به سایر استان ها باشد به داخل شهرستان های غرب استان تهران جلوگیری می شود و رانندگانی که قصد تمرد داشته باشند برابر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا خودروهای آنها به مدت یک ماه توقیف و به پارکینگ انتقال داده می شوند و همچنین اعمال جریمه به مبلغ 500 هزار تومان در دستور کار قرار می گیرد، البته خودروهای حامل مایحتاج عمومی مردم، خودروهای امدادی و درمانی استثنا هستند.

محمودی پیرامون تردد در تفرجگاه ها، بوستان ها و اماکن مذهبی و فرهنگی گفت: پلیس راهور با همکاری سایر نهادهای دولتی از جمله شهرداری، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر و پایگاه های بسیج مردمی و اورژانس در تفرجگاه ها و اماکن مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترددخودروهای امدادی و مایحتاج مردم در غرب استان تهران بلامانع است

ترددخودروهای امدادی و مایحتاج مردم در غرب استان تهران بلامانع است