مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-06سياسي

رسانه ملی جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین و جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در نامه ای انتقادی به عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صداوسیما با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در برنامه های رسانه ملی، - رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین در نامه ای انتقادی به رییس سازمان صداوسیما، تاکید کرد: به نیرو های مؤمن و انقلابی میدان دهید و مجاهدانه جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین و جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در نامه ای انتقادی به عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صداوسیما با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در برنامه های رسانه ملی، تاکید کرد: به نیرو های مؤمن و انقلابی میدان دهید و مجاهدانه جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید.

متن این نامه به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب آقای علی عسگری سلام علیکم با آرزوی توفیقات بیشتر برای جنابعالی و مجموعه رسانه ملی نکاتی به نظر رسید که مشفقانه با شما در میان می گذارم.

بیش از یک سال است که در کنار کار های خوب رسانه ملی، مواردی مشاهده می شود که قابل هضم و پذیرش برای نیرو های انقلاب نیست، در ادبیات امام و خلف صالحش (امام خامنه ای عزیز) قرار بود رسانه ملی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید

رسانه ملی جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید