مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 12:362020-04-06اقتصادي

تلاش مضاعف برخی واحدهای صنعتی رشت برای شکست کرونا


مدیرعامل یکی از شرکت های شهر صنعتی رشت گفت بدون هیچ چشم داشت اقتصادی و با هدف شکست کرونا در جهت کمک به تامین مواد مورد نیاز کادر درمانی و بیمارستان ها فعالیت ها را مضاعف کرده ایم.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل یکی از شرکت های شهر صنعتی رشت گفت بدون هیچ چشم داشت اقتصادی و با هدف شکست کرونا در جهت کمک به تامین مواد مورد نیاز کادر درمانی و بیمارستان ها فعالیت ها را مضاعف کرده ایم.

کاظم مادرشکوهی امروز در مراسم اهدا تجهیزات بیمارستانی به دو بیمارستان صومعه سرا و رضوانشهر گفت: در این شرکت که تولیدکننده یکی از با کیفیت ترین حوله های کشور است، تصمیم گرفته شد با شیوع کرونا در استان برای تامین ماسک برنامه ریزی شود و هم اکنون این شرکت در حد قابل توجهی دوخت و تامین ماسک استان را برعهده دارد.

وی افزود: هدف ما کمک به شکست کرونا است و از ابتدای شیوع این بیماری بالغ بر 10هزار ماسک آنتی باکتریال تهیه شده است و خیرین در انجام این امر نقش موثری داشتند.

مادر شکوهی ادامه داد: کرونا مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد اما خوشبختانه مردم با بهره گیری از نعمت همدلی به کمک یکدیگر شتافتند و از مهمترین این اقدامات تهیه ماسک و دستکش به مردم و بیمارستان ها بود و ما نیز سعی کردیم در این امر سهم خود را به خوبی ایفا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مضاعف برخی واحدهای صنعتی رشت برای شکست کرونا

تلاش مضاعف برخی واحدهای صنعتی رشت برای شکست کرونا