مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-06سياسي

اهدای یک باب منزل مسکونی به نوجوان مجروح اردستانی


مقررشد که یک واحد مسکونی توسط مسؤولان و با کمک خیران تحویل خانواده نوجوان 13 ساله مجروح شده در عملیات گندزدایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان،  حمیدرضا تاملی در جلسه با گروه های جهادی زواره اظهار داشت: امسال بعد از انتخابات اسفند ماه با بحران کرونا مواجه شده ایم، اما همان گونه که در طول 40 سال مردم قهرمان کشور بودند و در تمام صحنه ها پشتوانه نظام هستند، در این بحران نیز با کمک و همیاری مردم نیز سربلند خواهیم بود.

فرماندار اردستان  افزود برای اولین بار بهه ماموریتی ورود کردیم که 95 درصد مشکلات توسط خود مردم حل می شود و 5 درصد آن ها به بقیه دستگاه های  دولتی مربوط است.

 وی با اشاره به جنگ بیولوژیکی که اتفاق افتاده است گفت: در جنگ همه باید از فرمانده اطاعت کنند و اگر هر سربازی در میدان جنگ صحبتی کنند نمی توان جنگ را کنترل کرد.

تاملی تصریح کرد:  مردم نباید منتظر دولتی ها نباشد ،خود مردم باید متولی عوض شدن فرهنگ باشند؛ البته مردم در طول سالیان گذشته برا عبور از بحران ها به صحنه آمده اند و در این مسیر نیز پیروز بوده اند.

فرماندار اردستان با اشاره به حادثه مجروحیت نوجوان اردستانی در عملیات گندزدایی این شهرستان نیز افزود :متاسفانه در یکی از گروه هایی که در حال گندزدایی معابر شهر  بودن پای نوجوان 13 ساله قطع شد که تاثر همه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک باب منزل مسکونی به نوجوان مجروح اردستانی

اهدای یک باب منزل مسکونی به نوجوان مجروح اردستانی