مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-06حوادث

تقلید کورکورنه از سریال پایتخت دردسر ساز شد


در بررسی های تکمیلی از خودروی متهم یک قبضه اسلحه کلت قلابی به همراه جلد اسلحه و یک عدد اسپری اشک آور کشف شد و متهم در این خصوص اظهار داشت، به سبک بازیگر سریال پایتخت قصد مانور داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری متهمی که به تقلید بازیگر سریال پایتخت خود را مسلح به کلت پلاستیکی کرده بود و حامل تجهیزات پزشکی قاچاق بود، خبر داد.

سرهنگ "سعید دهقان" گفت: روز گذشته هفدهم فروردین ماه واحد گشت انتظامی قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد تهران بزرگ در محدوده بزرگراه بسیج در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پژو 206 با شیشه های دودی و پلاک شهرستان مشکوک شدند و مدتی آن را تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده قرارگاه جنوب با بیان اینکه راننده خودروی 206 با دیدن گشت انتظامی پلیس به سرعت خود افزود تا بدین طریق از دید پلیس دور شده و متواری شوند، ادامه داد: عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز و ماموران یگان امداد موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

وی بیان داشت: متهم که در بازجویی اولیه پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، خودروی وی بررسی که در بررسی های بیشتر 240 ماسک پزشکی N95 که به صورت غیر مجاز و قاچاق توسط متهم تهیه شده بود کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلید کورکورنه از سریال پایتخت دردسر ساز شد

تقلید کورکورنه از سریال پایتخت دردسر ساز شد