مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-06بين الملل

کمیسیون امنیتی پارلمان عراق: عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق صحت ندارد


کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد، عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق کذب است.

- کمیسیون امنیتی پارلمان عراق: عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق صحت ندارد کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد، عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق "کذب" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المعلومه، کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد: عقب نشینی نیروهای آمریکایی از پایگاه های محل استقرارشان در عراق طرح جدیدی برای باز استقرار، محدود کردن حضور آن ها در پایگاه های عین الاسد و حریر و مجهز کردن این دو پایگاه به موشک های پاتریوت است و هیچ قصد و نیتی برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق وجود ندارد و عقب نشینی تدریجی آن ها از عراق، دروغی بزرگ بیش نیست.

در همین راستا، سعران الاعاجیبی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خاطر نشان کرد: آمریکایی ها به عقب نشینی از عراق فکر نکرده اند و فکر هم نخواهند کرد، آن ها معتقدند که عقب نشینی از عراق تاثیر منفی بر استراتژی سلطه گرایانه آن ها در منطقه خاورمیانه بر جای خواهد گذاشت و ادعاهای عقب نشینی تدریجی نیروهای آمریکایی تنها دروغی بزرگ است.

الاعاجیبی در ادامه افزود: عملیات عقب نشینی نیروهای آمریکایی از پایگاه های القائم ، القیاره ، کرکوک ، الحبانیه و التاجی ، اقدامی برای پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون امنیتی پارلمان عراق: عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق صحت ندارد

کمیسیون امنیتی پارلمان عراق: عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق صحت ندارد