مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-06حوادث

26 هزار داروی تقلبی در قزوین کشف شد


فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و پلمب کارگاه تولید داروهای غیر مجاز در شهرستان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در این باره اظهار داشت: در پی کسب خبر از منابع و اقدامات اطلاعاتی، مأموران پاسگاه کورانه شهرستان قزوین از فعالیت کارگاه تولید و توزیع داروهای غیر مجاز تقلبی مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: مأموران با انجام مراقبت های نامحسوس پلیسی و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی وارد محل تولید داروهای غیر مجاز تقلبی شدند.

وی افزود: در بازرسی از کارگاه مذکور 26 هزار و 350 بطری و 2 تن و 50 کیلو دارو انواع داروی غیر مجاز تقلبی و تاریخ گذشته و سه هزار و 500 برگ لیبل و لوگوی تقلبی و مربوط به شرکت های تولید دارو را کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه حسب دستور قضایی کارشناس اداره دامپزشکی در محل حاضر و پس از بررسی، تقلبی بودن داروها تأیید کرد، یادآور شد: در این خصوص یک نفر دستگیر و کارگاه پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در خصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار داروی تقلبی در قزوین کشف شد

26 هزار داروی تقلبی در قزوین کشف شد