مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-06سياسي

جهان بشری امروز بیش از هر زمانی تشنه حضور منجی یگانه عالم است


یکی از مراجع تقلید در پیامی با بیان اینکه جهان بشری امروز بیش از هر زمانی تشنه حضور آن منجی یگانه عالم هستی است، گفت: همه برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کنیم.

- قم - یکی از مراجع تقلید در پیامی با بیان اینکه جهان بشری امروز بیش از هر زمانی تشنه حضور آن منجی یگانه عالم هستی است، گفت: همه برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام آیت الله العظمی حسین نوری همدانی بدین شرح است: ضمن تبریک فرا رسید نیمه شعبان المعظم و میلاد سراسر پرخیر و برکت مصلح کل، موعود امم، حضرت مولانا بقیهالاعظم امام عصر (عج) به همه منتظران آن حضرت، بی شک جهان بشری امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه حضور آن منجی یگانه عالم هستی می باشد.

انسان ها نیز چاره ای جز پناه بردن به خداوند سبحان و آخرین حجت او ندارند، بر این اساس همگان را توصیه می کنم در همه حال و همه زمان ها به یاد آن محبوب هستی باشند، خاصه از فرصت پیش رو؛ یعنی شب نیمه شعبان که در روایات ما از جایگاه والا و بالای برخوردار است و اعمال خاصی برای این شب و روز ذکر شده است بهرمند گردیم و برای ظهور آن حضرت دست به دعا برداریم تا اضطرار و ابتلاء از بشریت برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بشری امروز بیش از هر زمانی تشنه حضور منجی یگانه عالم است

جهان بشری امروز بیش از هر زمانی تشنه حضور منجی یگانه عالم است