مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-06اجتماعي

کارگاه مجازی ژئو توریسم در تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه توسعه آموزش مجازی از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در دوران حضور شهروندان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا است افزود: در دوره های آموزش مجازی به موضوع های کمتر پرداخته شده در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی بیشتر پرداخته خواهد شد.

وی بیان کرد که همانطورپیش از این تاکید داشته ایم تا اگر به دنبال توسعه پایدار در گردشگری استان تهران هستیم، باید پایه های آموزش را در سطح استان تقویت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: تهران به دلیل شرایط جغرافیایی دارای پدیده های متنوع زمین شناسی بوده که می تواند هر کدام سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

جانفشان گفت: در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا با همدلی و همفکری اساتید و فعالان گردشگری به فکر فرصت سازی برای رشد و توسعه آینده گردشگری کشور باشیم.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای حضور در این کارگاه آموزشی واژه ژئوتوریسم در 20 فروردین ماه، مشخصات خود را به 5000542020 ارسال تا لینک و ساعت برگزاری دوره در شبکه های اجتماعی برای آنها پیامک شود.

1200 کودک برای دریافت هدیه قهرمانان کوچک ثبت نام کردند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران همچنین گفت: از اعلام ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه مجازی ژئو توریسم در تهران برگزار می شود

کارگاه مجازی ژئو توریسم در تهران برگزار می شود