مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-06اجتماعي

900 زائر بحرینی تا زمان بازگشت در هتل های مشهد اسکان دارند


رییس هیأت مدیره جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه سلامت مردم اولویت جامعه حرفه ای هتلداران است، گفت: حدود 300 زائر غیر ایرانی پس از اسکان و پایش سلامت به بحرین منتقل شده و 900 زائر بحرینی دیگر تا زمان بازگشت در هتل های مشهد اسکان دارند.

- بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، امیر سزاوار با اعلام این خبر، اظهار کرد: یک ماه گذشته شرایطی سخت و طاقت فرسا برای مردم و هتلداران بوده و شیوع ویروس کرونا گردشگری استان خراسان رضوی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: آمادگی و انتظار چنین مسأله و شرایطی را نداشتیم؛ اما تمام برنامه ها را براساس تصمیمات گرفته شده در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا اجرا کردیم، چون اولویت ما سلامت مردم و جامعه است.

سزاوار اظهار کرد: در روزهای اول شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی برای رعایت بهداشت اجرا شد و پس از تشدید شیوع کرونا نیز دستور تعطیلی همه هتل ها صادر و اجرا شد و دیگر هتل ها در مشهد پذیرش نداشتند و موارد پذیرش شده قبلی را نیز لغو کردند.

رییس هیأت مدیره جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی با بیان این که همکاری و هماهنگی هتلداران استان جای تقدیر و تشکر دارد، ادامه داد: با توجه به این که سلامت مردم اولویت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 زائر بحرینی تا زمان بازگشت در هتل های مشهد اسکان دارند

900 زائر بحرینی تا زمان بازگشت در هتل های مشهد اسکان دارند