مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:102020-04-06اجتماعي

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور


سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور، رگبار باران و گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور و وقوع تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات مناطق سردسیر خبر داده است.

- سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور، رگبار باران و گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور و وقوع تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات مناطق سردسیر خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشدار سازمان هواشناسی آمده است که امروز (18 فروردین) این شرایط در نیمه شرقی آذربایجان شرقی و اردبیل و فردا (19 فروردین) در نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، تهران، البرز، قزوین، زنجان، شمال همدان، شمال مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی می شود.

بر اساس هشدار سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (20 فروردین) در گیلان، مازندران، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، البرز، تهران، خراسان رضوی و خراسان شمالی رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

روز پنج شنبه (21 فروردین) نیز سامانه بارشی در کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، شمال لرستان، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال چهارمحال و بختیاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور