مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-06دانش

تعطیلی فعالیت آموزشی در دانشگاه ها تا پایان فروردین ادامه دارد


با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه ها تا پایان فرودین ادامه دارد.

- معاون آموزشی وزیر علوم اعلام کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه ها تا پایان فرودین ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق گفت: دانشگاه ها تعطیل نیستند و فعالیت های اداری، پژوهشی و آموزش های الکترونیکی در دانشگاه ها تداوم دارد؛ تنها فعالیت های آموزشی به شیوه حضوری با توقف مواجه شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه 17 فروردین ماه، تعطیلی فعالیت های آموزشی حضوری در دانشگاه ها تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت و تداوم آن بستگی به نظرات تخصصی وزارت بهداشت و مصوبات ستاد یادشده خواهد داشت.

خاکی صدیق خاطر نشان کرد: این تعطیلی هرگز به معنای لغو و معطل ماندن آموزش های دانشگاهی نیست بلکه با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کووید -19، آموزش های الکترونیکی جایگزین شده اند و با قوت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سطح کشور پیگیری می شوند.

وی درخصوص آنکه آیا توقف آموزش های حضوری همه مقاطع تحصیلی را شامل می شود، تصریح کرد: این توقف با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا شامل همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه هاست با این استثناء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی فعالیت آموزشی در دانشگاه ها تا پایان فروردین ادامه دارد

تعطیلی فعالیت آموزشی در دانشگاه ها تا پایان فروردین ادامه دارد