مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:402020-04-06سياسي

برای مقابله با تحریم ها باید با «جهش تولید» به خودکفایی برسیم


برای مقابله با تحریم های آمریکا باید اقتصاد را قوی کنیم و با جهش تولید که تداوم بخش رونق تولید است، بتوانیم در همه زمینه ها خودکفا باشیم.

- برای مقابله با تحریم ها باید با جهش تولید به خودکفایی برسیم ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: برای مقابله با تحریم های آمریکا باید اقتصاد را قوی کنیم و با جهش تولید که تداوم بخش رونق تولید است، بتوانیم در همه زمینه ها خودکفا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت وگو با ایسنا، درباره نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید اظهار کرد: نام گذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری نقشه راه حرکت عمومی کشور است و همه مردم و مسئولان برای تحقق این شعار باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله کشور ما مسئله اقتصاد است، خاطرنشان کرد: برای مبارزه و مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا تنها راه حل، رونق تولید و جهش تولید است.

امام جمعه نهاوند افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته رونق تولید و امسال هم جهش تولید را عنوان کردند؛ بدان معنا که باید در همه زمینه ها به ویژه اقتصاد و تولید پیشرفت کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه باید به نام گذاری سال ها توجه ویژه ای داشته باشند، بیان کرد: جهش تولید، تداوم شعار رونق تولید است و باید مسیر رونق تولید با حرکتی سریع تر ادامه پیدا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با تحریم ها باید با «جهش تولید» به خودکفایی برسیم

برای مقابله با تحریم ها باید با «جهش تولید» به خودکفایی برسیم