مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-06اجتماعي

پلیس راه آهن پیشتاز در تأمین امنیت خطوط ریلی کشور


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، از اشراف پلیس راه آهن کشور در ارتقای امنیت شبکه حمل و نقل ریلی و اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری، سردار محمد شرفی، در حاشیه بازدید از پلیس راه آهن کشور با اظهار رضایت از اقدامات این پلیس در سال 98، گفت: رویکرد و هدف اصلی پلیس راه آهن کشور، ارتقای امنیت خطوط ریلی کشور و حفظ آرامش مسافران این صنعت مهم و پر تردد است.

وی به تمهیدات پیشگیرانه پلیس راه آهن اشاره و تصریح کرد: برابر بررسی های انجام شده اشراف مجموعه فرماندهی پلیس راه آهن کشور بر ایستگاه ها و خطوط ریلی با اجرای طرح های پیشگیرانه و همچنین هدایت و نظارت بر عملکرد کارکنان قابل تقدیر است.

این مقام انتظامی، پلیس راه آهن را پیشتاز در تأمین امنیت خطوط ریلی عنوان کرد و افزود: آن چه برای ما مهم است همکاری، همدلی و پشتکار برای برقراری نظم و امنیت است که به یاری خداوند متعال این مهم با مدیریت خوب رییس پلیس راه آهن کشور، سرهنگ حشمت اله ملکی در این حوزه محقق شده است.

سردار شرفی در پایان با ابراز رضایت و قدردانی از فعالیت های انجام شده در راستای ارتقای امنیت شبکه حمل و نقل ریلی و اقدامات صورت گرفته در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، روحیه بالای کارکنان پلیس راه آهن در خدمتگزاری، افزایش رضایت مندی مسافران، تعامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه آهن پیشتاز در تأمین امنیت خطوط ریلی کشور

پلیس راه آهن پیشتاز در تأمین امنیت خطوط ریلی کشور