مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-06پزشكي

تولید روزانه 18 هزار ماسک توسط گروه جهادی معین/گفت وگو با دانشجویان


اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با راه اندازی کارگاهی روزانه 18 هزار ماسک و 300 گان پزشکی برای مقابله با کرونا تولید و به وزارت بهداشت تحویل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا در کشور و نیاز مردم به برخی از اقلام بهداشتی مانند ماسک و موادضدعفونی کننده، گروه های مختلف جهادی پای کار آمدند و در هرجایی احساس کردند کمبود یا مشکلی وجود دارد، شبانه روز تلاش کردند تا این کمبودها و مشکلات از بین برود.

در این میان فعالیت گروه های جهادی دانشجویی بسیار قابل توجه بود و دانشجویان از بسیج دانشجویی گرفته تا اتحادیه ها و تشکل های مختلف دانشجویی هرکاری می توانستند انجام دادند تا این ایام مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند.

در این میان اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هم از زمان شیوع کرونا در کشور برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کردند.

در همین راستا 40  نفر از اعضای گروه جهادی معین از همان ابتدا با راه اندازی کارگاهی در حال تهیه ماسک هستند.

بخشی از گروه جهادی معین نیز به خانواده های علاقمند تهیه ماسک را آموزش می دهند و بعد از آن که کار آموزش به اتمام رسید با ارائه مواد اولیه برای تولید ماسک به این خانواده ها، آنها را در این کار خیر و جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 18 هزار ماسک توسط گروه جهادی معین/گفت وگو با دانشجویان

تولید روزانه 18 هزار ماسک توسط گروه جهادی معین/گفت وگو با دانشجویان