مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-06سياسي

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا


مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به آمادگی شهر آفتاب برای ارایه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: در کشور تجهیزات کافی وجود دارد اما امکانات شهر آفتاب در هر شرایطی متعلق به همه مردم ایران است.

- مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به آمادگی شهر آفتاب برای ارایه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: در کشور تجهیزات کافی وجود دارد اما امکانات شهر آفتاب در هر شرایطی متعلق به همه مردم ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رئوف قادری از آمادگی کامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و بیان کرد: از همان ابتدای تشکیل ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کردم که شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب متعلق به مردم است و با همه امکانات در خدمت شهروندان خواهیم بود.

به گفته وی، در شرایط فعلی هم که شهروندان نیازمند درمان و معالجه هستند، با توجه به امکانات شهرآفتاب، پیش از نوروز از سوی شهردار تهران و مدیران شهری به ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد که این مجموعه نمایشگاهی آماده است تا همه امکانات خود را چه برای نقاهتگاه و چه بیمارستان صحرایی در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دهد؛ البته با این پیشنهاد موافقت شد که در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا

آمادگی شهر آفتاب برای ارائه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا