مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:462020-04-06سياسي

وقف یک منزل مسکونی برای حمایت از جبهه مقاومت در تنکابن


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: یک واقف خیراندیش یک واحد منزل مسکونی خود را برای ترویج اسلام و حمایت از جبهه مقاومت وقف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از ثبت نخستین وقف جدید استان مازندران در سال 99 در شهرستان تنکابن خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش تقی رسولی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی خود را وقف کرد.

وی مساحت این موقوفه را 182 مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این منزل مسکونی 8 میلیارد ریال بوده که واقف خیراندیش آن را وقف کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به نیات واقف خیراندیش در ثبت این وقف جدید گفت: توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی، قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری ولایت مطلقه فقیه و حمایت از جبهه مقاومت در جهان اسلام که مورد تأیید مقام معظم رهبری باشد از نیات این وقف جدید بوده که توسط واقف خیراندیش تعیین شده است.

حیدری بیان کرد: موقوفات بر اساس نیت واقف که در وقف نامه ذکر شده است، ثبت می شود و بر اساس نیت موقوفه عوائد آن در جامعه هزینه می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تولید 14 هزار ماسک و تهیه 6 هزار بسته بهداشتی توسط خادمین بقاع متبرکه و آستان مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف یک منزل مسکونی برای حمایت از جبهه مقاومت در تنکابن

وقف یک منزل مسکونی برای حمایت از جبهه مقاومت در تنکابن