مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:462020-04-06سياسي

برگزاری کنسرت های آنلاین و تئاتر در فضای مجازی در آذربایجان شرقی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی در 11 حوزه، مسابقه خلاصه نویسی کتاب و کنسرت های آنلاین و تئاتر در فضای مجازی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز محمد محمدپور امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی و کارگروه مدیریت جو روانی ستاد مقابله با کرونای استان، با تاکید بر ضرورت اقناع افکار عمومی در شرایط بحرانی اظهار داشت: هر کجا که مردم نسبت به موضوعی قانع شده اند به خوبی با حاکمیت و دولت همراهی کرده و زمینه ساز موفقیت طرح های اجرایی بوده اند.

وی ادامه داد: در این زمینه رسانه های استانی نقش ویژه ای داشته و باید در راستای اطلاع رسانی درست به مردم اقدام کنند و با شفافیت با مردم سخن گفته و با اخبار درست و موثق در راستای قانع سازی آنان اقدام کنند.

محمدپور با اشاره به تولید هزاران مطلب توسط رسانه های استان در خصوص بیماری کرونا و راهکارهای برون رفت از این بحران گفت: رسانه های آنلاین و خبرگزاری ها در شرایط کنونی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای این ایام گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی در 11 حوزه، مسابقه خلاصه نویسی کتاب و کنسرت های آنلاین و تئاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت های آنلاین و تئاتر در فضای مجازی در آذربایجان شرقی

برگزاری کنسرت های آنلاین و تئاتر در فضای مجازی در آذربایجان شرقی