مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:362020-04-06سياسي

نوای «یامهدی ادرکنی» در استان سمنان طنین انداز خواهد شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان از اجرای طرح بزرگ طنین همزمان با نیمه شعبان در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح معنوی بیستم فروردین ماه جاری اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به صورت مجازی ضمن تشریح برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برای نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه، بیان کرد: قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج الهی عظم البلا… همزمان با پخش زنده از سیما و همچنین فضای مجازی در زمره برنامه های شعبانیه است.

وی افزود: این مراسم ویژه، ساعت 20:45 شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین ماه مصادف با شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی امام رضا (ع) پخش می شود و مردم استان سمنان نیز در منازل و جمع با صفای خانوادگی شان در آن مشارکت خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از دیگر طرح شعبانیه این ستاد خبر داد و گفت: رأس ساعت 21:00 همزمان با شب نیمه شعبان طنین شعار یا مهدی ادرکنی و یا حجت بن الحسن عجّل علی ظهورک در فضای آسمان استان طنین انداز خواهد شد.

قندهاری بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا در عدم برگزاری مراسم با حضور مردم قرار است مشارکت مردم در طنین یا مهدی ادرکنی همزمان با نیمه شعبان بر فراز بام های منازل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «یامهدی ادرکنی» در استان سمنان طنین انداز خواهد شد

نوای «یامهدی ادرکنی» در استان سمنان طنین انداز خواهد شد