مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:362020-04-06بين الملل

اقدام جدید اپل برای مقابله با ویروس کرونا


مدیرعامل اپل به تازگی اعلام کرده که این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد در هفته یک میلیون ماسک پوشاننده صورت مورد نیاز کادر درمانی را به تولید برساند.

- مدیرعامل اپل به تازگی اعلام کرده که این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد در هفته یک میلیون ماسک پوشاننده صورت مورد نیاز کادر درمانی را به تولید برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم کوک، مدیر عامل اپل به تازگی تحت تاثیر شروع گسترده و ویروس کرونا و افزایش شمار قربانیان بیماری کووید-19 در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد از این پس تولید ماسک پوشاننده صورت مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان ها را به یک میلیون واحد در هفته برساند تا بدین ترتیب بتواند در مقابله با شیوع این ویروس خطرناک و جلوگیری از افزایش شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به آن نقش آفرینی کند.

بر اساس گزارش CNBC، وی همچنین در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرد: نحوه بسته بندی ماسک های پوشاننده صورت نیز به صورت کاملاً اتوماتیزه و با سرعت تمام انجام می گیرد؛ به گونه ای که هر 100 واحد در یک جعبه تنها در عرض مدت 2 دقیقه بسته بندی می شود.

تیم کوک همچنین افزود: ما با بهره گیری از تمامی مهندسان و طراحان محصولات خود و همچنین همکاری با سایر قطعه سازان و فعالان در صنایع بسته بندی سعی داریم حمایت خود را از کادر درمانی و پزشکی فعال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جدید اپل برای مقابله با ویروس کرونا

اقدام جدید اپل برای مقابله با ویروس کرونا