مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-06اقتصادي

447 دستگاه خودرو در استان کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال قانون 447 دستگاه خودرو از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان روز 17 فروردین ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه از اعمال قانون 447 دستگاه خودرو متخلف در استان از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان روز 17 فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد خودرو 121 دستگاه توقیف فیزیکی و 326 دستگاه نیز توقیف سیستمی شده اند.

ویبا بیان اینکه این دسته از خودروها علاوه بر توقیف مبلغ 5 میلیون ریال نیز جریمه شدند، تصریح کرد: در راستای مصوبه ابلاغی توقیف خودروهایی که توقیف سیستمی شده اند در دستور کار قرار گرفته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: برخی خودروها که حتی در استان های دیگر توقیف سیستمی شده اند به محض رویت در ترددهای شهری و برون شهری توسط کارکنان پلیس راهور وسایر واحدهای انتظامی توقیف می شوند.

شیری یادآوری کرد: خودرو هایی که توقیف سیستمی  ویا توقیف فیزیکی شده اند برابر مقررات باید یک ماه در پارکینگ متوقف باشند.

وی اظهار داشت: مالکان این دسته از خودروها به هیچ عنوان قبل از انقضاء واتمام مهلت یک ماهه جهت ترخیص خودرو به پلیس راهور و ستادهای ترخیص مراجعه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

447 دستگاه خودرو در استان کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند

447 دستگاه خودرو در استان کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند