مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-06فناوري

اعطای تسهیلات اضطراری نوآفرین به کسب و کارهای فاوا


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از کسب و کارهای فاوای آسیب دیده متناسب با تعداد نیروی انسانی دارای کد در شرایط بحرانی «شیوع ویروس کرونا» خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از کسب و کارهای فاوای آسیب دیده متناسب با تعداد نیروی انسانی دارای کد در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فرزاد توکلی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل مشکلات پیش آمده برای برخی از کسب و کارهای نوپا در اثر شیوع بیماری کرونا و لزوم حداقل کردن عواقب اقتصادی و اجتماعی این پدیده، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری و مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به ارائه تسهیلات سرمایه در گردش متناسب با تعداد نیروی انسانی دارای کد بیمه جهت حمایت از کسب وکارهای فاوای آسیب دیده در شرایط بحرانی می کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به دامنه شمول تسهیلات افزود: اشخاص حقوقی که به واسطه حوادث و بحران هایی همچون شیوع ویروس کرونا، سیل و زلزله ارائه خدمات و فروش آن ها، در یکی از سه حوزه خدمات فروش بلیت، تور و گردشگری، خدمات تحویل غذا و پلتفرم های ارائه خدمات در محل، تحت تاثیر قرار گرفته اند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اضطراری نوآفرین به کسب و کارهای فاوا

اعطای تسهیلات اضطراری نوآفرین به کسب و کارهای فاوا