مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-06سياسي

زباله گردها در استان سمنان ساماندهی می شوند


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: طرح ساماندهی زباله گردها در سمنان برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به طور جد در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج کارهایی ظهر دوشنبه در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه طرح ساماندهی زباله گردها در سمنان برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به طور جد در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مرتبط و شهرداری ها با کمک نیروی انتظامی و بهزیستی برای ممانعت این افراد از زباله گردی اقدام های لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه احتمال انتقال ویروس کرونا از حیوان به انسان وجود ندارد، افزود: اداره کل دامپزشکی استان سمنان به صورت مستمر در حال ارزیابی و کنترل بیماری های واگیر بین دام و انسان است.

مصرف گوشت مرغ و گوشت قرمز منعی ندارد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به شیوع بیماری فصلی تب برفکی در بین برخی از دام های سبک و سنگین استان سمنان بیان کرد: با حضور به موقع دامپزشکان شیوع این ویروس در استان مهار شد.

کارهایی اضافه کرد: هرساله با توجه به تغییر فصل، شیوع انواع بیماری مشترک دام و انسان در استان سمنان و دیگر نقاط کشور وجود داشته است که با برنامه ریزی های اصولی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله گردها در استان سمنان ساماندهی می شوند

زباله گردها در استان سمنان ساماندهی می شوند