مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06سياسي

انتصاب عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزارن


وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) منصوب کرد.

- وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به دکتر ذوعلم به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ذوعلم معاون محترم وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با سلام در اجرای راهکار 4-17 سند تحول بنیادین و به منظور بهره برداری از ظرفیت آموزش های غیرحضوری و مجازی در برنامه های آموزشی و تربیتی ویژه معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنان بر بستر شبکه ملی اطلاعات، ایجاد تعامل فعال معلمان و دانش آموزان و توسعه شیوه های دسترسی آنان به منابع و محتوای آموزشی و کمک آموزشی استاندارد، ارتقای کیفیت فرایند تعلیم و تربیت، توسعه عدالت آموزشی و تنوع خدمات با استفاده از فناوری های نوین و فضای مجازی از یکسو و حمایت، تقویت و بهره گیری از ظرفیت، تخصص و نوآوری شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزارن

انتصاب عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزارن