مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06اقتصادي

بسته تشویقی برای بخشودگی عوارض اصناف به شورای شهر کرمان ارائه می شود


به زودی پیشنهاد شهرداری کرمان مبنی بر معافیت بخشی از عوارض اصناف و کسبه، به شورای اسلامی شهر کرمان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سیدمهران عالم زاده، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از اصناف و کسبه در شهر کرمان اشاره کرد و گفت: برای جبران بخشی از ضرر و زیان اصناف و کسبه، در حال تدوین بسته ای برای ارائه به شورای اسلامی شهر هستیم تا بخشی از زیان این قشر جبران شود.

وی از اصناف و کسبه ای که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نسبت به تعطیلی مغازه های خود اقدام کردند، تشکر کرد و گفت: متأسفانه در این ایام ضرر و زیان قابل توجهی متوجه اصناف شده است؛ بنابراین، لازم است شورای اسلامی شهر و شهرداری در حد توان به این قشر از جامعه کمک کنند.

شهردار کرمان بیان کرد: البته این اقدام در مقابل ضرر و زیان اصناف اندک است، اما می تواند بخشی از خسارت آن ها را جبران کند.

وی در ادامه، از تمام نهادها و افرادی که در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می کنند، تشکر کرد و گفت: از مدیریت استان کرمان به ویژه استاندار کرمان، صمیمانه تشکر می کنم؛ چراکه وضعیت مطلوب استان کرمان نسبت به برخی از استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته تشویقی برای بخشودگی عوارض اصناف به شورای شهر کرمان ارائه می شود

بسته تشویقی برای بخشودگی عوارض اصناف به شورای شهر کرمان ارائه می شود