مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06پزشكي

کمبود ماسک در کرمانشاه به زودی رفع می شود


کرمانشاه_ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تلاش های صورت گرفته کمبود ماسک در استان به زودی رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، قباد محمدی اظهار داشت: نیاز بخش بهداشت و درمان به ماسک N95 در داخل استان تأمین می شود وبا فعالیت 2 کارخانه ماسک ساده تنفسی، به زودی ظرفیت تولید آنها به 100 هزار عدد در روز می رسد و بخش زیادی از نیاز استان را رفع می کند.

وی افزود: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از همان آغاز تشخیص اولین مورد ویروس کرونا در کشور، برنامه ریزی و تلاش خود را برای تأمین اقلام و وسایل پیشگیری و حفاظتی برای کادر درمان آغاز کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: اولویت بعدی معاونت غذا و داروی کرمانشاه تأمین وسایل بهداشتی و پیشگیری برای ادارات و نهادهای غیرقابل تعطیل استان بود که به واسطه تردد و ازدحام مراجعان مکان های مستعدی برای انتشار ویروس کرونا بودند.

این مسئول بیان داشت: تلاش دیگر معاونت غذا و دارو تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و پیشگیری برای عموم مردم بود تا در صورت تردد در اماکن عمومی در مقابل ویروس ایمن باشند.

محمدی افزود: تا پیش از شیوع کرونا ما هیچ کارخانه ای برای تولید اقلام حفاظتی در کرمانشاه نداشتیم با این حال شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ماسک در کرمانشاه به زودی رفع می شود

کمبود ماسک در کرمانشاه به زودی رفع می شود