مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:582020-04-06سياسي

فضای مجازی ارتباط کتاب و کتابخوانی همدان را حفظ کرد


عاطفه زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ایام تعطیلی کتابخانه ها تلاش کردیم ارتباط اعضا با کتاب حفظ شود و در این رابطه برنامه های ویژه ای با استفاده از فضای مجازی تدوین شده که در حال اجرا است.

زارعی اضافه کرد: هر یک از کتابخانه های عمومی در شبکه مجازی خدمات دهی به اعضا را آغاز کردند و آن ها را در امور فرهنگی مشارکت دادند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان به پویش های کتابخوانی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: کتابداران با اطلاع رسانی و تشویق اعضا مردم را به حضور در این پویش ها دعوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم، پویش های هر کتابدار یک کتابخوان، هر خانه یک کتابخانه، خانواده کتابخوان، تهدید کرونا فرصت کتابخوانی و جشنواره مرور نویسی هم به صورت سراسری راه اندازی شد تا هر فردی به فراخوار علاقه و توانایی های خود در این برنامه ها شرکت کند.

زارعی با اشاره به اینکه تاکنون هزاران نقاشی توسط کودکان و نوجوانان با موضوع کرونا را شکست می دهیم به دست ما رسیده گفت: این نقاشی ها در صفحات مجازی کتابخانه ها و کانال کتابخوانان در پیام رسان بله منتشر می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان افزود: از سراسر نقاط استان مردم کتابخوان و فرهنگ دوست نیز ویدیوهای معرفی کتاب خود را برای ما ارسال کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی ارتباط کتاب و کتابخوانی همدان را حفظ کرد

فضای مجازی ارتباط کتاب و کتابخوانی همدان را حفظ کرد