مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:582020-04-06حوادث

131 دستگاه خودرو در زنجان اعمال قانون شدند


سرهنگ محمدحسن خلجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 48 دستگاه از این خودروها به علت اصرار رانندگان آن به ادامه مسیر و نادیده گرفتن طرح فاصله گذاری اجتماعی، علاوه بر جریمه، توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با بیان اینکه بیشتر این خودروها نیز تک سرنشین بودند، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ماه در نظر گرفته شده است و در صورت ادامه طرح، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

خلجی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور استان زنجان تا زمان پایان طرح از ورود خودروهای غیربومی به درون شهرهای استان جلوگیری خواهد کرد، افزود: آن دسته از خودروهایی که تک سرنشین نبوده و به صورت خانواده بوده و در سیستم ثبت توقیف می شوند پس از رسیدن به مقصد اصلی از سوی پلیس راهور به پارکینگ انتقال می یابند.

مسوول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان، گفت: از امروز /دوشنبه 18 فروردین ماه/ به مدت سه روز خودورهای دارای پلاک غیربومی در حال تردد در سطح شهرهای زنجان از سوی پلیس راهور مورد کنترل و پایش قرار خواهند گرفت.

خلجی افزود: اگر راننده و سرنشینان آن غیربومی باشند تذکر خواهیم داد و در صورت بی توجهی به هشدار پلیس علاوه بر اعمال جریمه، خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

131 دستگاه خودرو در زنجان اعمال قانون شدند

131 دستگاه خودرو در زنجان اعمال قانون شدند