مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-06سياسي

برگزاری ویژه برنامه «نسیم انتظار» به دور از هر تجمعی در بقاع متبرکه


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان با عنوان «نسیم انتظار» در بخش های تبلیغی، معارفی و اجتماعی خبر داد.

- برگزاری ویژه برنامه نسیم انتظار به دور از هر تجمعی در بقاع متبرکه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان با عنوان نسیم انتظار در بخش های تبلیغی، معارفی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام غلامرضا عادل- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه- با تبریک حلول سال جدید و فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه عید بزرگ نیمه شعبان؛ میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیهَ االله الاعظم(عج)، گفت: با عنایت به ایجاد محدودیت ها در برگزاری مراسم مذهبی و تجمعات دینی به دلیل بروز بیماری کرونا و ضرورت برنامه ریزی جهت یک اقدام مناسب فرهنگی، پیش بینی شده که برنامه ها به صورت مجازی و بدون حضور مستمع انجام شود و برنامه ها در روز نیمه شعبان بصورت میدانی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: برنامه های ویژه نیمه شعبان با عنوان نسیم انتظار در بخش های تبلیغی، معارفی و اجتماعی در نظر گرفته شده است که در زمینه فعالیت های تبلیغی، مهمترین برنامه، راه اندازی کاروان نسیم انتظار است که با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام ولادت منجی عالم بشریت و به دلیل عدم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «نسیم انتظار» به دور از هر تجمعی در بقاع متبرکه

برگزاری ویژه برنامه «نسیم انتظار» به دور از هر تجمعی در بقاع متبرکه