مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-06سياسي

راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان اردستان تا 10 روز آینده


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسریع در تشخیص و درمان بیماران مبتلا به ویروس، بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی راه اندازی می شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسریع در تشخیص و درمان بیماران مبتلا به ویروس، بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی راه اندازی می شود.

سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از نیازهای بیمارستان شهید بهشتی اردستان دستگاه سی تی اسکن بوده که از دو سال قبل تاکنون این موضوع پیگیری شده و به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدا ساختمان ویژه بخش سی تی اسکن از مشکلات پیش روی راه اندازی این دستگاه در بیمارستان بوده است، افزود: با جلب نظر مساعد چند خیر توانستیم ساختمان این بخش را با هزینه 10 میلیارد ریال تکمیل کنیم و هم اکنون منتظر نصب دستگاه هستیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید بهشتی اردستان سبب شد که بیماران برای تشخیص به بیمارستان خصوصی و شهرهای اطراف اعزام شوند، گفت: با سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان قول مساعد راه اندازی دستگاه انجام شد و دستگاه سی تی اسکن نهایتا تا 10 روز آینده نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان اردستان تا 10 روز آینده

راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان اردستان تا 10 روز آینده