مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-06اقتصادي

ظرفیت های ممتاز گیلان در زمینه ترانزیت و صادرات کالاهای غیر نفتی


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به صادرات 579 میلیون دلار کالاهای غیر نفتی سال گذشته از این استان، گفت: گیلان ظرفیت های ممتازی در زمینه ترانزیت و صادرات کالا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات 579 میلیون دلاری کالاهای غیر نفتی در سال گذشته، گفت: این میزان صادرات با اقدام جهادی و به همت صادرکنندگان و تجار گیلانی انجام شد.

وی در ادامه به ظرفیت های استان گیلان و شرایط اقلیمی و جغرافیایی و همسایگی با کشورهای خزر و ارتباط با کشورهای اروپایی از این طریق اشاره کرد و گفت: گیلان ظرفیت های ترانزیتی ممتازی در مقایسه با سایر استان های دارد.

رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به مهیا بودن تمام امکانات و ظرفیت های ترانزیتی ممتاز از جمله زمینی، ریلی، دریایی و بندری برای حمل و نقل کالا و ماشین آلات، ادامه داد: گیلان به عنوان قطب صادرات غیر نفتی از صادرات محصولات سایر استان ها نیز استقبال می کند.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان گیلانی ثابت کردند به رغم وجود شرایط بد می توان بهترین عملکرد را داشت، گفت: در این راستا تشکیل شرکت های مدیریت صادرات و کنسرسیوم های حرفه ای صادراتی که بتواند به مطالبات تولیدکنندگان به صورت منسجم در زمینه صادرات محصولات با کیفیت جامعه عمل بپوشاند و فضای ارزآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های ممتاز گیلان در زمینه ترانزیت و صادرات کالاهای غیر نفتی

ظرفیت های ممتاز گیلان در زمینه ترانزیت و صادرات کالاهای غیر نفتی