مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-06سياسي

برای پیشگیری از حوادث در نتیجهٔ تغییرات جوی آمادگی داشته باشید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین می گوید دستگاه های امدادی و خدمت رسان، مسؤولان اجرایی، کشاورزان و مردم باید برای روزهای پیش رو و تغییرات جوی آمادگی لازم را داشته باشند تا در صورت شدت بارش ها و وقوع سیلاب خسارت ها به حداقل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما در روزهای پایانی نوروز سال گذشته با بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب در استان مواجه شدیم و امروز لازم است تا از تجربیات سال گذشته در حوادث اینچنینی استفاده کنیم.

وی گفت: باید امروز تلاش کنیم تا با شناسایی نقاط بحرانی در برخی از کارها بازنگری کرده و موضوعاتی که باعث آسیب پذیری ما می شود را اصلاح کنیم و خسارت های ناشی از حوادث طبیعی را به حداقل ممکن برسانیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: ما مجبور بودیم برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز طبیعت بسیاری از مسیرهای مربوط به بوستان ها، باغستان سنتی قزوین و چشم اندازهای طبیعی استان را مسدود کنیم و برخی از مسیرها را نیز با خاکریز بستیم تا تردد ممنوع شود اما امروز باید برای بازگشایی آن ها اقدام کنیم تا در صورتی که شاهد بارش شدید باران بودیم در این مناطق سیلاب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشگیری از حوادث در نتیجهٔ تغییرات جوی آمادگی داشته باشید

برای پیشگیری از حوادث در نتیجهٔ تغییرات جوی آمادگی داشته باشید