مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-06سياسي

کشف 5 میلیون اقلام بهداشتی توسط پلیس مرکزی/ 15 انباری و کارگاه پلمب شد


سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از تشکیل 4 کارگروه تخصصی در قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) پلیس استان از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: تا کنون در اجرای طرح های نظارتی پلیس تعداد 5 میلیون اقلام بهداشتی کشف و 15 انباری و کارگاه پلمب شده است.

  وی با بیان برخی از اقدامات پلیس در پیشگیری از مهار کرونا بیان داشت: جهادگران و ایثارگران مدافع حریم نظم و امنیت امروز با انسجام، هم افزایی و همکاری تنگاتنگ خود با حافظان سلامت، نقشی پرنگ و اثرگذار به عنوان جهادگران و ایثارگران سلامت در بستر جامعه و انجام هر چه کیفی تر ماموریت های ناجا متجلی ساخته اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ضرورت مشارکت آحاد جامعه در شکست کرونا ادامه داد: ارتقاء آگاهی و تقویت فرهنگ عمومی و ملی و رعایت بهداشت عمومی و سلامت و حفظ محیط زیست با رویکرد قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا از نکاتی است که از سوی متولیات سلامت و بهداشت همواره بدان تاکید شده و این مهم در کنار ماموریت های حوزه نظم و امنیت اجتماعی پلیس در برنامه های پلیس لحاظ شده و بر حسن اجرای آن نظارت می شود.

مفخمی از تشکیل 4 کارگروه تخصصی و کارشناسی از آغاز فعالیت قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع) پلیس استان از زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این قرارگاه کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 میلیون اقلام بهداشتی توسط پلیس مرکزی/ 15 انباری و کارگاه پلمب شد

کشف 5 میلیون اقلام بهداشتی توسط پلیس مرکزی/ 15 انباری و کارگاه پلمب شد