مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-06سياسي

تدوین دستورالعمل اجرایی نحوه توزیع طرح ترافیک رسانه ها در سال 99


دستورالعمل اصلاحی نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری و سایر موارد خاص در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه مشترک کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در روز 17 فروردین ماه، در خصوص موضوع نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری و سایر موارد خاص به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه دستور العمل اصلاحی نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری و سایر موارد خاص مصوب شد.

این دستورالعمل به موجب مصوبه شماره 2623 شورای اسلامی شهر تهران با عنوان تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال 1399 تهیه شده که در ماده سوم آن به شهرداری تهران (سازمان حمل و نقل و ترافیک) اجازه داده شده است عوارض طرح ترافیک را برای خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری در سقف تعیین شده با تخفیف (ضریب یک دهم) مصوب شورای اسلامی شهر تهران محاسبه کند.

در ماده یکم این دستورالعمل آمده است: دو سوم از مجموع 3 درصد کل مجوزهای طرح ترافیک که به موارد خاص اختصاص یافته است، به جامعه خبری شامل خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و مدیران مسئول رسانه ها اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل اجرایی نحوه توزیع طرح ترافیک رسانه ها در سال 99

تدوین دستورالعمل اجرایی نحوه توزیع طرح ترافیک رسانه ها در سال 99