مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-06سياسي

2 روستای شهرستان کرمانشاه به ویروس کرونا آلوده شدند


فضل الله رنجبر روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کرمانشاه افزود: ارتش و نیروی انتظامی استان باید ایستگاه ایست و بازرسی و ایجاد محدودیت های شدید تردد در این 2 روستا را اعمال کنند.

وی اظهار داشت: پایگاه سلامت شهرستان نیز هرچه سریعتر اطرافیان و افرادی که به این روستا رفت و آمد داشته اند را شناسایی، نظارت و رصد کنند زیرا اگر آنها افراد روستا با دیگران در ارتباط باشند برای کل شهر کرمانشاه خطر بزرگی ایجاد می کنند.

وی در ادامه خواستار مراقبت های ویژه بهداشتی مقابله با کرونا، توجیه و آموزش خانوارها و اهالی این روستاها نسبت به رعایت نکات قرنطینه و تردد توسط مرکز بهداشت و بهداری شد.

رنجبر، همچنین خواستار نظارت بیشتر و بازرسی دقیق بر فعالیت داروخانه ها و لوازم بهداشتی توزیع کننده مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی شد.

فرماندار کرمانشاه وضعیت این شهرستان را خطرناک اعلام کرد و گفت: متاسفانه بعد از سیزده بدر مردم کمتر رعایت می کنند و خیابان ها شلوغ شده لذا باید مسوولان و رسانه ها به مردم هشدار جدی بدهند.

رنجبر همچنین از نظارت بر صفوف نانوایی و برخی تجمعات هشدار داد و گفت: برخی از مراکز پرازدحام شهر کرمانشاه مانند میدان آزادی، میدان شهدا، پرنده فروش ها و توپخانه باید نیروی انتظامی نظارت بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روستای شهرستان کرمانشاه به ویروس کرونا آلوده شدند

2 روستای شهرستان کرمانشاه به ویروس کرونا آلوده شدند