مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:072020-04-06سياسي

قدردانی رییس ستاد کل نیروهای مسلح از کادر درمانی کشور


سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از تلاش های مجموعه کادر درمانی کشور، نیروهای مسلح، بسیجیان و مردم در مسیر مبارزه با کرونا قدردانی کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از تلاش های مجموعه کادر درمانی کشور، نیروهای مسلح، بسیجیان و مردم در مسیر مبارزه با کرونا قدردانی کرد .

در پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا که متاسفانه هر چند جان تعدادی از هموطنان را گرفته است؛ اما ایثار مجاهدت و نوع دوستی در مراکز درمانی کشور و نیروهای مسلح صحنه های نابی را رقم زده است که یادآور دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است.

مجاهدت مردان و زنان سفید پوش بهاشت و درمان که با تلاش شبانه روزی خود در صحن خطیر مبارزه با ویروس کرونا خطر ها به جان خریده اند تا جان انسانی را نجات دهند.

همزمان با تلاش مجموعه درمانی کشور و بخش های درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیجیان سلحشور ایثارگر نیز با بسیج امکانات و به کارگیری همه ظرفیت های مادی و معنوی در حوزه های مختلف از جمله اقدامات پزشکی، بهداشتی، رفع آلودگی اماکن و معابر، غربالگری، تولید اقلام تخصصی، فعال بودن بیمارستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس ستاد کل نیروهای مسلح از کادر درمانی کشور

قدردانی رییس ستاد کل نیروهای مسلح از کادر درمانی کشور