مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:072020-04-06حوادث

کاهش 58 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کاهش 58درصدی کشته شدگان سوانح رانندگی در ایام نوروز امسال در جاده های استان گفت: 45 درصد تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان به علت واژگونی وسیله نقلیه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از اراک،ایرج کهریزی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت تصادفات استان با اشاره به کاهش محسوس سفرها در ایام نوروز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از کاهش 58 درصدی جان باختگان سوانحه رانندگی در این بازه زمانی خبر داد و اظهار داشت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های شدید برای تردد در جاده های استان و برنامه ریزی های انجام شده در ارتقاء امنیت ترافیکی، شاهد کاهش تعداد کشته شدگان و مصدومان ناشی از سوانح رانندگی در جاده های استان بودیم.

 وی در ادامه با اشاره به کاهش 4 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: در سال 98 در سوانح رانندگی رخ داده در محورهای مواصلاتی استان، تعداد 459 نفر جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در سال گذشته بر اساس کاربری نوع راه، 27 درصد تصادفات منجر به فوت در محورهای اصلی، 22 درصد در آزادراه ها، 21 درصد در بزرگ راه ها و 30 درصد در محورهای فرعی و روستایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 58 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی

کاهش 58 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی